Keski-Pohjanmaan Perussuomalaisten johdossa jatkaa Timo Sillanpää

Keski-Pohjanmaan Perussuomalaiset kokoontui lauantaina 11.11.2023 Kannuksen kaupungintalolla piirin syyskokoukseen. Kokousväki yksimielisesti valitsi Kokkolalaisen Timo Sillanpään jatkamaan piirinpuheenjohtajana v. 2024, samoin valittiin piirihallituksen jäsenet (varat).

Halsua: Pertti Kauppinen.
Kannus: Kari Virkkala (Vesa Hernesniemi), Jaakko Kolppanen (Antti Huhtala).
Kaustinen: Mika Koskinen (Marko Rahkonen), Raija Läspä (Veli-Matti Varila), Urpo Myllymäki (Tuija Lahti-Luopa), Tapani Pollari (Tiina Haukilahti).
Kokkola: Toni Haukirauma (Anna-Liisa Kinnunen), Ulpu Keränen (Olli-Pekka Kinnunen), Jari Kleemola (Niko Keränen), Jussi Känsälä (Hanna Virtanen), Teemu Koskela (Minna Koskela).
Kruunupyy: Kirsi Lindh (Mika Raikula).
Lestijärvi: Juha Salminen (Raino Oikari).
Perho: Markus Kivelä (Ilona Alatalo).
Pietarsaari: Jorma Malinen (Sami Laurila), Martti Puoskari (Mauri Nyyssölä).
Toholampi: Niko Tervala.
Veteli: Kari Arkkukangas (Ilpo Åivo), Arto Pihlajamaa (Pekka Koivumäki), Kari Pollari (Pirjo Korkeasaari).

Perussuomalaiset rp:n puoluesihteerin Harri Vuorenpään, kansanedustaja Pia Sillanpää ja järjestösihteerin Kai Karhukorpi toivat tervedyksensä vuosikokoukselle.

Perussuomalaisten Keski-Pohjanmaan piirin kokous antoi julkilausuman, jolla se haluaa korostaa sitoutumista suomalaisten etujen ajamiseen ja arvostelee edellistä hallitusta vastuuttomasta talouspolitiikasta. Lue julkilausuma täältä: https://keski-pohjanmaa.perussuomalaiset.fi/kannanotto/perussuomalainen-linja-kestaa/

Kirjoitettu 11.11.2023