Piirin syyskokousten saldoa

Piirin jäsenyhdistysten syyskokouksia on pidetty tiheään tahtiin ja uusia hallituksia vuodelle 2015 on muodostettu. Alla olevaa listaa täydennetään sitä mukaa, kun tiedot syyskokousten päätöksistä saapuvat. Jokaisessa syyskokouksessa ovat olleet mukana myös järjestösihteeri Pekka Kataja ja piirin puheenjohtaja Arto Pihlajamaa.

HALSUA

Puheenjohtajana jatkaa Hannu Melender ja varapuheenjohtajaksi valittiin Perussuomalaisissa nuorissakin vaikuttava Iiiro Jurvansuu. Hallituksen muiksi varsinaisiksi jäseniksi valittiin Jenni-Mari Kangas ja Sakari Koskela.

KAUSTINEN

Urpo Myllymäki sai jatkopestin puheenjohtajan tehtävään ja hallituksen muiksi varsinaisiksi jäseniksi valittiin Marko Kulpakko, Sami Mäkelä, Heimo Hautala, Mauri Peltokangas, Veli-Matti Varila, Tapani Pollari, Pirjo Viiperi, Pentti Heikkinen, Vesa Viitala ja Pirkko Salo.

KRUUNUPYY

Tänä vuonna perustetun paikallisyhdistyksen ensimmäisen syyskokouksen lisäksi hallitus piti samalla järjestäytymiskokouksensa. Puheenjohtajaksi valittiin Christer Aspvik, varsinaisiksi muiksi jäseniksi Simo Rasivirta joka valittiin myös yhdistyksen varapuheenjohtajaksi, Jani Aspvik joka valittiin taloudenhoitajaksi sekä Sirkka Bhushan joka hoitaa vuoden 2015 sihteerin tehtävät.

LESTIJÄRVI

Puheenjohtajana jatkaa Juha Salminen ja muiksi varsinaisiksi jäseniksi valittiin Juha Nevala ja Hannu Saari.

PERHO

Yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Toivo Linna ja muiksi varsinaisiksi jäseniksi Kalervo Linna, Juhani Varvikko, Liisa Hänninen, Antti Saralampi ja Valio Huopana.

VETELI

Vetelin uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Arto Pihlajamaa ja muiksi varsinaisiksi jäseniksi Urpo Pulkkinen, Pekka Koivumäki ja Petri Yli-Pihlajamaa.

PIETARSAARI (LUOTO, PEDERSÖRE)

Puheenjohtajana jatkaa Sari Karlström ja muiksi varsinaisiksi jäseniksi valittiin Lars-Erik Höglund, Linda Jantunen, Jaakko Tamminen ja Kim Matkala.

TOHOLAMPI

Myös Toholampi piti syyskokouksensa jälkeen järjestäytymiskokouksensa. Puheenjohtajana jatkaa Mika Kivimaa ja muut varsinaiset jäsenet ovat Ville Laaksonen josta tuli myös varapuheenjohtaja ja Seppo Lappi. Sihteeriksi valittiin Ari Olkkola ja taloudenhoitajaksi Heli Olkkola.

KOKKOLA

Kokkolan perussuomalaisten johdossa jatkaa Irma Kemppainen. Muut hallituksen varsinaiset jäsenet ilmoitetaan myöhemmin.

Kirjoitettu 25.10.2014