Piirin järjestäysymiskokous

Pulkkisen NS-talo2

Perussuomalaisten Keski-Pohjanmaan piiri ry:n hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin sunnuntaina 11.1.2015 alkaen klo 12:00 Vetelin Pulkkisen nuorisoseurantalolla. Hallitus valitsi vuoden 2015 varapuheejohtajat, sihteerin ja taloudenhoitajan seuraavasti. Ensimmäiseksi varapuheejohtajaksi valittiin yksimielisesti Tina Lindskog Kaustiselta, toiseksi varapuheenjohtajaksi äänestyksellä Päivi Pihlajakangas Kannuksesta ja kolmanneksi varapuheejohtajaksi Timo Pajunpää Kokkolasta. Sihteeriksi niin ikään äänesyksellä Petri Yli-Pihlajamaa Vetelistä ja taloudenhoitajaksi Mika Kivimaa Toholammilta.

Järjestäytymisen jälkeen myös vaalitoimikunta kokoontui ja päätti eduskuntavaalikiertue paikoista. Keski-Pohjanmaan eduskuntaehdokkaat nähdään ainakin seuraavilla paikkakunnilla: Kaustinen, Toholampi, Halsua, Lestijärvi, Kokkola, Kannus, Pietarsaari, Lohtaja, Kälviä, Veteli ja Perho. Tarkemmat tiedot tilaisuuksista löydät tapahtumat linkin kautta.

Kirjoitettu 13.1.2015