Keski-Pohjanmaan Perussuomalaisten johdossa jatkaa Timo Sillanpää

Keski-Pohjanmaan Perussuomalaiset kokoontui lauantaina 30.11. Kokkolan Villa Elbassa piirin syyskokoukseen. Kokousväki yksimielisesti valitsi Kokkolalaisen Timo Sillanpään jatkamaan piirinpuheenjohtajana v. 2020, samoin valittiin piirihallituksen jäsenet (varat).

Kannuksesta: Kari Virkkala (Lauri Hernesniemi), Vilpas Jylhä (Vesa Hernesniemi)
Pietarsaaresta: Kenneth Enlund (Lars-Erik Höglund), Senja Enlund (Tuula Kiviniemi)
Vetelistä: Jarmo Nykänen (Jussi Mikkola), Kari Arkkukangas (Pekka Koivumäki), Arto Pihlajamaa (Jarno Vähäkainu)
Kokkolasta: Irma Kemppainen (Tarja Palosaari), Boris Nygård (Jorma Hautamäki), Ulpu Keränen (Sari Vuolle), Pekka Puolimatka (Tiia Kivelä), Reijo Väisänen (Tuomo Ojala)
Kaustiselta: Marko Rahkonen (Heimo Hautala), Tuija Lahti-Luopa (Anna-Kaarina Kuorikoski), Vesa Viitala (Raija Läspä), Mika Koskinen (Sami Mäkelä)
Lestijärveltä: Juha Salminen (Hannu Saari)

Toimintasuunnitelmissa on kasvaa myös kuntatasolla suurten puolueiden joukkoon kuten ollaan jo valtakunnallisestikin. Tulemme ottamaan voimakkaasti kantaa erinäisiin päivänpolttaviin aiheisiin, koko maakuntaa puolustaen kuten Soiten kohdalla.

Perussuomalaisten Keski-Pohjanmaan piirin kokous antoi julkilausuman, jolla se haluaa kiinnittää huomiota Soiten hallituskriisiin ja esittää yhdeksi ratkaisukeinoksi Soiten ja kuntien välille solmittavat järjestämissopimukset. Lue julkilausuma täältä: http://keski-pohjanmaa.perussuomalaiset.fi/kannanotto/soitessa-hallituskriisi/

Kuvassa puoluetoimistolta “työmies” Matti Putkonen (vas.), Timo Sillanpää ja kansanedustaja Mauri Peltokangas

Lisätietoja:
Timo Sillanpää