Kansanedustajaehdokkaamme

Lasse Lehtinen

Hei hyvä äänestäjä, Lasse Lehtinen tässä Kannuksesta. Olen asunut Kannuksessa 10 vuotta ja muuttopäätös Kannukseen oli yksi elämäni parhaita päätöksiä.

Työskentelen omassa lakiasiaintoimistossani. Olen oikeustieteen tohtori, varatuomari, valtiotieteen maisteri ja filosofian lisensiaatti, joten tietoa ja taitoakin minulla on monenlaiseen toimintaan. Olisin erinomainen Perussuomalainen kansanedustaja.

Olen myös Opintokeskus Pekasuksen rehtori ja oikeusopin opettaja.

Suurin osa ajastani kuluu työssä, mutta usko pois, joskus minullakin on vapaa-aikaa. Silloin luen poliittisia kirjoja ja julkaisuja, sekä kaikkea lentoliikenteeseen liittyvää.

En ole oikein kotonani keittiössä. Valmiista piparkakkutaikinasta osaan toki painella piparkakkuja ja olen kesäisin aika mainio grillivahti.

Olen jyrkästi maahanmuuttokriittinen sekä EU-kriittinen. Haluan Suomen pysyvän suomalaisten omana isänmaana ja kansallisvaltiona nyt, tulevaisuudessa ja ikuisesti.

On hienoa olla Perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaana Perussuomalaisten ollessa puolue, jolla on halua, tahtoa ja kykyä tarmokkaisiin toimiin Suomen vakavimpana ongelmana olevan haittamaahanmuutto-ongelman ja sen kielteisten seurausten poistamiseksi.

Ulpu Keränen

Kotikunta: Kokkola
Syntymäkunta: Perho
Ikä: 38
Ammatti: Poliisivankilan Vartija
Sähköposti: ulpu.keranen@nullwippies.com
Puhelin: 044 294 1180

Kuka minä olen: Olen äiti, vaimo, ystävä, kuuntelija, isosisko, tytär, lapsenlapsi ja paljon muuta samassa paketissa.

Perheeseeni kuuluu mies sekä kolme lasta joista kaksi on erityislapsia. Mies käy Perhossa töissä mutta koti löytyy Kokkolasta.

Harrastan kirjoittamista, salilla käyntiä, rakastan myös projekteja sekä unelmien saavuttamista pala palalta. Suomen kansallislaji pesäpallo kuuluu myös lähtemättömästi osaksi minun persoonaa. Pelasin vielä viime vuonna Perhon Kirin naisten maakuntasarjan joukkueessa ja on ilo katsoa, miten meidän joukkueesta nuoret jatkaa uraa ja me vanhemmat vedämme henkeä välillä.

Ylioppilaslakin painoin päähäni Perhossa ja sieltä matka jatkui etelä-pohjanmaalle Kurikkaan lukemaan itseni Turvallisuusvalvojaksi. Lukioaikana pyörittelin jonkun verran Scanian rattia ja taistelin omien päätösten kanssa suunnata ura kohti unelmaa, turvallisuusalaa. Matka jatkui Kurikasta Helsinkiin vartijaksi ja siellä mutkan tehtyäni työharjoittelun kautta Kokkolan poliisivankilaan ja sille tielle minulla on ollut kunnia jäädä.

Olen myös kouluttanut itseäni työn ohessa. Plakkarissa Päihdetyöntekijän ammattipätevyys, Sosiaalitieteiden perusopinnot sekä muita lyhyempiä kursseja, koska haluan kehittää ammattipätevyyttäni ja olla parempi työssäni.

Tulen yrittäjä perheestä, joten isältäni olen perinyt tahdon tehdä töitä ja saavuttaa tuloksia. Äitini puolelta olen perinyt sitkeyden sekä viisauden elämään. Mummu ja tuta taas on rakastanut meidät lapsenlapset ruttuun, joten olen toivottavasti sopiva sekoitus tätä kaikkea ja osaan sitä myös viisaasti jakaa eteenpäin.

Miksi lähdin mukaan. Kerroin tuolla jo aiemmin, että harrastuksiini kuuluu unelmien saavuttaminen. Minun unelma olisi, että saisin omalla esimerkillä olla vaikuttamassa tärkeisiin asioihin ja viedä asioita eteenpäin. Tykkään tehdä töitä yksin mutta rakastan tehdä töitä tiiminä, sillä tavalla saavutetaan parhaimmat tulokset.

Toivon olevani helposti lähestyttävä ja toivon, että yhdessä sinun kanssa olemme rakentamassa tulevaisuuden Suomea!

Teemani vaaleissa:

Erityislapsi – Erityinen lapsi
Kuuletko – Maallakin on elämää. Turvataan se!
Ylpeästi kotiseudun asialla
Turvallinen Pohjanmaa
Nuorten ja Perheiden asialla
Turvallinen vanhuus ja eläköityminen kuuluu kaikille.
Pohjalaista sisua ja tukea yrittäjyyteen.

Usko unelmiisi, ne kantaa pitkälle!

Ulpu Keränen
Perussuomalaisten kansanedustajaehdokas 2019